Hemma från jobbet.

Äntligen hemm från den "sista" jobbkvällern ( för denna vecka ..) .
Ska bli skitmysigt att bara slänga sig in i duschen och skölja ut allt snuskigt flott och all hamburgelukt ur mitt hår .

Efter duschen blir det nog bara till att börja packa och ladda batteriet till kameran/datorn för att sedan slänga ner det i väskan .
Antar att det inte blir så mycket packning eftersom det är "ut till landet" vi ska - en liten by utanför kalmar som heter Timmernabben . Fast det ligger faktiskt precis vid havet och det finns en skitmysig båthamn och camping där som är jättefin . - jag älskar sånna småställen ...

nu ska jag kasta mig in i duschen och bli mitt riktiga jag igen , sedan måste jag faktiskt packa ..

Hörs lite senare !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0