Hör mina ord.

Imorse vaknade jag runt 8 , men somnade sedan om efter att ha vart uppe och kissat.
Sedan sov jag oavbrutet till 11 tiden ungefär eftersom T gick upp och började damsuga och härja då , men jag låg endå kvar i sängen och halvsov och bara njöt av att få ligga o vila . Jag tog mig även på magen och bad att jag skulle slippa ha ont idag på jobbet , som jag hade igår.
Hoppas "han" där uppe hörde mina ord .

Nu sitter jag i soffan med min bärbara på bordet och T bredvid mig , som också sitter vid datorn , fast vid den stationära.
Vi ska strax försöka få i oss nånting , kanske en brunch ? nej, jag vet inte ja . Någonting måste man vell äta innan jobbet iallafall.

T´s lillasyster kommer hit snart , T ska passa henne ikväll och även imorgon , men jag jobbar ju ikväll så då får dom vara ensamma.
Slutar klockan 22:30 ikväll och eftersom att T är barnvakt så kan han inte möta mig , så jag åker hem själv , om det nu går nån buss , men det tror jag nog , det är ju trots allt lördag.



-Nooooooo , våran kalles randiga är sluuuut! =O

..och nu kommer T´s lillasyster!

Puss

Kommentarer
Postat av: Theresia

Berättar när allt är klart! ;) då jag fått skriva på papprena.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0