Idol Felix.

Har just ätit en varm macka med ost och tomat & även kollat på gårdagens avsnitt av idol..

Blev faktiskt rätt besviken på Felix , ni vet killen med lite tokig men endå underbar röst ?
...om inte så finns han längst ner i detta inlägg.

Jag trodde faktiskt att han skulle gå riktigt långt , då menar jag riiiiiiktigt långt .
-..men igår tog resan tyvärr slut för Felix del , pga dålig träning med texten i låten då han istället bestämde sig för att "sova sig i form" - vilket inte gick så bra som ni kanske såg i gårdagens avnitt , ni som såg det förstås!

Iallafall så hopas jag att han kommer få fler chanser och erbjudande att bli en artist för han har verkligen en speciell och faktiskt en rätt så häftig röst - enligt mig !
Som sagt , lycka till Felix ! Jag håller alla tummar för dig i framtiden ...




Nu ska jag invänta T och medans jag gör det så ska jag faktiskt kolla runt lite på olika sidor efter kläder - jag är så trött att gå i affärer på ex stan för att köpa en tröja - som 20 andra kanske också har !
-Nej , tummen upp för internet !


Vad ska ni göra en torsdag som denna ?

Puss

Kommentarer
Postat av: agneta

En torsdag som denna ska jag njuta av tiden med mamma här nere :) Snart ska vi åka hem :( buhu..,l eller ja, på söndag/månadg..m en ändå :P

Är allt bra med dig frida? :)

2009-09-24 @ 20:07:26
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0