intervju.

Exlusiv intervju


1. Tre namn jag lyssnar till?-
älskling,Frida,Fraajs
2. Någonting jag tycker om med mig själv?- envishten
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv? -
håret, händerna & fötterna
4. Detta är jag rädd för?- Jag är aldrig rädd
5. Tre saker jag vill ha varje dag?- SNUS,pussar & bra teveprogram
6. Tre saker jag absolut inte kan göra?- gå på vatten, leva utan snus & äta blodpudding
7. Detta tycker jag om att göra?- Resa ,åka båt & fiska
8. Detta vill jag göra just nu?-
Boka thailandsresan
9. Bästa känslan?-
kärleken
10. Värsta känslan?-
saknaden
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har?-
Förstående
12. Är jag kär just nu?-
Om jag är .. T är bäst !
13. Jag vill gifta mig?-
Självklart , det står inte på ...
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör?-
åka till australien , skaffa barn, gifta mig, köpa mitt drömhus, ...ja det är mycket man vill.
15. Min käraste ägodel? -
Min hund & min pojkvän
16. Något jag vill ha i present:-
Körkort,bil & resa
17. Detta har jag på mig just nu?-
mjukisdress, linne..
18. Favoritkläder?
Mjukisdressen
19. Favoritdjur?-
Min hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest?-
ingen aning, kanske kärlekslåtar
21. Favoritlåt just nu?- Smokie´s låtar är bra
22. Roligaste ämne i skolan?- matten var vell de som jag gillade mest , även gymnastiken ..
23.Tråkigaste ämne i skolan?- so´n
23. Stjärntecken?- Vädur
24. En bok jag gillar?-
Pojken som kallades "det" är rätt bra , annars har jag inte läst så många böcker
25. En film jag älskar?-
all skräck!
26. Favorit tv-program?-
Idol, ensam mamma söker , förlossningsprogram och alla sortes dokumentärer
27. Favoritdoft?- Jean Paul parfymen för män
28. Detta äter jag gärna?-
Kyckling, sallader , hemmagjort potatismos , pasta ...ja , det finns mycket gott
29. Dricker helst?- cola
30. Favoritgodis?-SURT!
31. Hit vill jag gärna åka på semester?-
australien, usa , kina , philipinerna .. eller nåt ställe där man kan besöka barnhem och se hur dom bor och blir behandlade , det har jag alltid undrat.
32. Färg på mina ögon?-
gröna
33. Min längd?-
171 cm
34. Jag tror på:-
mig själv? (;
35. Jag spelar?- inte någon annan än mig själv ...
36. Person jag beundrar?-
jag beundrar ingen
37. Så här bor jag?-
i en lägenhet på Söder (Gävle) , 3 rum och kök , med min hund och min pojkvän.
38. Antal döda krukväxter i hemmet?-
jag har bara 3 riktiga blommor och dom behöver bara vatten nångång i månaden , resten är plastblommor - så inga döda än så länge
39. Det här tänder mig?- Jean Paul parfymen för män
40. Det här gör mig avtänd?-
Strumpor i tofflor
41. Favoritfärg?-
Har ingen , men grå kanske
42. Favoritcitat?-
"Ingen är tillräckligt rik för att kunna betala tillbaka det förflutna.." - jag älskar det !
43. En hemlighet jag vet?-
DUMSNUT
44. Bästa present jag fått?- En ananastårta a´la Thias , när vi var i thailand.


45. Senast köpta skiva?- Köper inte skivor
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är?- min tatuering på magen
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:- händerna & håret
48. Udda förmåga/egenskap:-
jag är en jävel på allt , kan bero på att jag är så envis...(?)
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:-
en apa
50. Vad lyssnar du på just nu?-
mina egna tankar
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?- vart ute med min hund , fixat håret och glott på teve..
52. Var är dina föräldrar födda?- Jag tror alla i min familj är född på Gävle BB (?)
53. Vad är det senaste du installerade på datorn:- ingen aning
54. Vilken är din favoritrestaurang?- Kohpanjang , (stavning?) , ligger i sthlm , en thairesturang.
55.När badade du i en pool senast?-
det minns jag inte ens , det måste ha vart på nåt badhus iallafall
56. Har du varit med i någon skolpjäs?- Ja
57. Hur många barn vill du ha?-
Jag vill ha en massa barn , minst 3 ..
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?-
opera
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?- jag har inget intresse av sånt
60. Vad har du för TV-kanaler?-
dom "vanliga" bara
61. Har du åkt moped någon gång?-
ohja
62. Har du busringt någon gång?-
ja
63. Har du fått felparkeringsböter?- nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?-
ska hoppa fallskärm inom kort.
65. Vilken är den plats längst bort
som du har besökt?- Thailand
66. Har du en egen trädgård?-
nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?-
Richard skarrys äventyrsvärld - lätt
68. Kan du alla orden i nationalsången?-
ja
69. Badkar eller duschkabin?-
BAD
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?-
Ghost
71. Favoritpizza?- Kebabpizza
72. Chips eller popcorn?-
popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du?-
hahahaha , har du sett mig med läppstift nångång?
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?-
nej?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?-
Nej?
76. Apelsin- eller äppeljuice?-
apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?-
äm , vi åt pizza igår jag och T..
78. Favoritchoklad?- Marabou
79. När röstade du senast?- röstar aldrig , får endå alltid som ja vill (; , haha
80. När åt du en hemodlad tomat sist?- för nån dag sen
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?-Ja , massor
82. Är du bra på matlagning?-
självklart !
83. Klarar du att tanka själv?-
klart jag gör .
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?-
Nej
85. Pepsi eller Coca Cola?- coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?-
räknas sibyllauniformen?annars har jag vell haft speciella kläder när jag jobbar som servitris också.
87. Vad var det senaste du handlade?- Pizza
88. Har du kräkts offentligt?- ja =D mitt på busstorget dessutom ! mitt på dagen
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?-
jag har ju redan kärleken så jag "måste" vell ta pengarna då ..
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?-
ja
91. Har du ringt något betalnummer?-
kostar inte alla samtal?
92. Kan man vara vän med sitt ex?-
ja ? varför inte ...
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?-
Thias pappa
94. Hade du mycket hår som liten bebis?- jag tror det
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?- Nåt plingljud..
96. Vad har du i din väska?-
använder inte väska
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
borstar tänderna + bettskenan + tar en snus
98. Vad är du tacksam för idag?-att jag räddade min hund från att bli omhändetagen av polisen
99. Var hittade du den här listan?- På nån tants blogg100. Har du varit ärlig när du besvarat frågorna?- Japp




puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0