Kvällspass 17-23.30.

Nu har t kommit hem och det är snart dags att åka och jobba för min del .
När jag väl har slutat ikväll vid halv tolv , kommer Svea och T och möter mig för att sedan ta en promenad tillsammans med mig hem till oss . Det ska verkligen bli skönt att gå av sig litegranna...

Pratade med Venna tidigare idag också , hon skulle åka och kolla på en ny lägenhet här på brynäs - så nu håller jag alla tummar och tår på att dom ska flytta dit så vi får närma till varandra och kan leka vaaarje dag då vi är ledig.

Nu ska jag ta och byta om till arbetskläder för att sedan kila till bussen som ska ta mig till jobbet , jag längtar redan tills jag slutar - en heeeeel helg framför mig med mina två älskade!

Imorgon blir det till att shoppa litegranna för att sedan bli utbjuden på churtstreet (stavning?) utav min T , efter det skulle det kanske bli någonting annat spännande - men det beror på hur sent det blir med middagen , man brukar ju få vänta rätt länge på att få bord där eftersom att det alltid är så mycket folk där -för att inte tala om att det är lönehelg och LÖRDAG.
Men det ska nog gå bra endå , vi har ju som sagt inte brottom alls till någonting ...


Vi hörs ikväll efter jobbet !
Ha en underbar fredagkväll .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0