Ladder 49.

Guuud vad vi är sega , vi har inte knäppt på filmen än ...
Istället för att knäppa på filmen har jag tagit mig i akt att göra en kvällsmacka , det blev en toast med ost och tomater på , riktigt gott och verkligen mättande.
Medans jag åt mackan i vardagsrummet så spelade vi lite chicago - där jag i vanlig ordning vann . Jag fick fyrtal i "ess" och kunde där med "chicka" , nolla Thias och därmed vinna , ganska tur -eller ska man säga skicklighet?

Nu sitter T och ritar och jag sitter och pratar med en gammal klasskompis på msn , Ove . Vi var bästa kompisar mellan klass 4-6 , han är så himla underbar ,verkligen som en bäste vän ska vara ...
Vi bestämde just att vi ska ses när han kommer hem från USA i slutet på oktober.



Vi gör ett nytt försök ;
- nu blir det film , "Ladder 49" , hoppas den är kanon !!

Imorn då ? Jo då blir det jobb igen , dock inget 5timmarspass som idag - utan då blir det 6,5 timmar . Kanske inte låter så jobbigt , men det är det må ni tro.
16-22:30
MEN DET ÄR JU ALLTID BRA MED PENGAR =D



Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0