lyckad kväll trots allt.

Ja , trots att kvällen - till en början , såg ut att bli tråkig och händelselös , blev den rätt lyckad!
Ken ringde ju som sagt och frågade ifall han fick svänga förbi , o visst fick han det , vi skulle ju endå bara sitta hemma och ha tråkigt . Så han kom hit , vi åkte tillsammans iväg och handlade det vi skulle ha för att göra en middag tillsammans alla tre , vilket blev natchotallrik o massa gott.


Vi kollade på Idol , där det inte alls var så många som man trodde att man skulle känna igen . Tvärtom , den enda jag kände igen var nån kille som bara visades i slutet . Typiskt ...
Efter idol blev det andra avenyn -som jag älskar det ! det är verkligen hur bra som helst , fast egentligen är det ju ingenting som händer , det är ju liksom ett vardagsprogram - saker som lika gärna skulle kunna hända vem som helst . Man är rätt konstig som människa endå ..

Nu har vi nyss vart ute med Svea och sitter nu för att skriva mitt sista inlägg för dagen, som ser ut att bli just derhär inlägget.
Det blev en lyckad kväll trots allt , jag verkligen älskar sånna här "spontana" kvällar.
T och Svea ligger förresten och myser tillsammans i soffan , dom är så himla gulliga .




Sov så gott !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0