middag.

När jag hade lagat mat och ställt fram allting på bordet så blev det som vanligt krångel för T - dom behövde åka o lämna skräp så maten hann bli halvt kall innan vi åt den , KUL.
Men det var ju gott iallafall så man ska vell inte klaga , men endå lite tråkigt att det jämt jämt jämt ska bli så..

Nu sitter vi i soffan och Ken kom nyss förbi för att " umgås " , dock sitter han bara vid datorn så man lär vell rycka bort honom eller locka han med att gå till affärn och köpa godis.

Ikväll är det Idol och Efterlyst som gäller , därefter är det en film som gäller - en som T tankade hem för någon dag sedan men som vi ännu inte sett. Det ska bli riktigt mysigt !

T och Ken gick just ut
för att köpa lite godis och tog Svea med på turen så hon fick en liten kvällspromenad. Själv har jag ingen ork till någonting , sitter här med skyyyyhög feber och med en otroligt ömmande hals-kul liv !
Men men , man får vell knapra alvedon hela natten och morgondagen för att sedan se ifall jag kan och orkar jobba på fredag och resterande kvällar i helgen .
Som det känns nu skulle jag bara vilja kasta mig ut från fönstret och dö..


här är iallafall maten jag gjorde idag tills T kom hem.




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0