Mobilkort.



Ja , nånting sånt här ser jag ut just nu ...
& ja , det är ett mobilkort, haha.
Det går faktiskt mycket fortare att lägga in kort från mobilen har jag märkt .

Jag var ute på en promenad med Svea 1 timme innan T kom hem , sedan var vi ute tills han kom hem . Vi satt på en vit parkbänk lite längre bort från vårat hus , sedan promenerade vi genom villaområder och bara njöt av solen och att T strax skulle komma hem .

Svea blev jätteglad när T och hans jobbarkompis kom med bussen .
Så nu står han inne i duschen och jag sitter ivrigt och väntar på att han ska komma ut så vi kan gå ut i värmen med Svea och kanske ta en promenad till hemlingby eller något , med picknick (?). Det skulle vara jättemys !




Justja , jag måste ju ringa jobbet också ...attans det hade jag glömt . Måste kolla ifall jag jobbar imorgon , vilket jag tror att jag gör .

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0