MOT KALMAR.

Nu bär det av mot kalmar och min mamma.
Vi ska vell åka om en stund , vi väntar bara på att vennas post ska komma så hon kan kika om det är någe viktiga papper eller så .. - man vet ju aldrig (?)

Förmodligen så kommer vi iväg innan klockan 10, då är vi kanske framme .., säg typ 5 ? Eftersom att vi lär stanna på vägen och kanske ta en bensträckare eller en fika så att vi inte tuppar av i bilen eftersom att det är så pass långt dit .

Så mina vänner , jag kommer antagligen inte att uppdatera någonting förns ikväll - om jag inte får för mig att skriva ett inlägg i bilen , men det blir bara om mitt batteri tillåter , det brukar inte hålla sådär jättelänge .. Men jag ska göra vad jag kan , annars får ni ha en jättebra måndag så hörs vi senare ikväll .

Kommer att fota en MASSA , så håll utkik efter uppdatering ..

Jag älskar dig Venna ♥
Puss

Ps, Tack för "brevet" T , jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: charlene

Apelgatan 64 :), i hemsta vet du ? Mitt emot donken på söder :)...

du måste hälsa på någon dag :) , hälsa mamma från mig åh:)

2009-09-22 @ 11:55:18
URL: http://charlenehaglund.blogg.se/
Postat av: agneta

Hoppas ni får det underbart!! =)) har ju landat i skåne jag, hos mamma :P skönt o komma bort!

2009-09-22 @ 12:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0