nattinatt.

Nu har vi spelat.."piip" .. i vanlig ordning , där "piip" som vanligt vann !
Jag behöver nog inte säga mer , ni som läser mina dagar här dagligen vet vad jag pratar om , hoppas ja .

Iallafall så har jag nyss ätit en kvällsmacka med kalles randiga på , mums vad jag har gått och blitt en kallesnarkoman,jag älskar verkligen kalles randiga . Har ni inte provat den så rekomenderar jag det starkt . Speciellt "kalles randiga med ägg" , den är den godaste hittills . Hårdmacka vet ni , mums !
Men en sak ska ni veta , jag må vara en kalles randiga-älskare , men jag fullkomligt avskyr själva Kalle , han är så himla ful och ser så jäkla dryg ut , haha .


Jag har tokfönat mitt hår också för att det inte ska vara så trassligt i morgon , jag hatar att sova med blött hår , det verkligen knölar ihop sig till värsta klumparna .. aa , ni vet .
Iallafall så ska vi upp klockan 7 (!!) imorgon för att hinna med allt . Vi var nämligen på latsidan nu på kvällern och satt och kolla på teve istället för att städa och fota , fy oss !

Vad händer imorgon för eran del ?

God natt på er  
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0