Nattpromenad genom staden efter kl 00.

-Ja , när klockan passerat tolvslaget så ska jag och mina två små älsklingar traska ner på staden!
Väl nere på staden så ska jag kolla mitt konto och hur det ser ut att ligga till där med tanke på att vi inte har någon närmre bankomat , ingen Nordea iallafall .
Hoppas så innerligt att jag får mera pengar än vad jag väntat mig - vilket jag inte tror , men hoppas ..

Vi tänkte att Svea lär ju endå ha en kvälls/natt promenad så då passar det ju ypperligt att ta en promenix ner dit ikväll , det är ju så himla mysigt ute på kvällarna också - speciellt när man har "kläder efter väder" som ex , stora halsdukar och mysiga kläder och en stor varm jacka .

Jag älskar mina två små fina , dom är mitt allt ..

Nu ska jag dricka upp sista slurken av Colan som vi köpte sisådär kl. "idol".(..20.00..) 
Fyfan vad jag är onyttig egentligen , skärpning fraajs!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0