Nyvaken.

Det blev ingen tvättstuga idag , vi " råkade" stänga av alarmet och "råkade" somna om..
Istället vaknade vi lagomt till tvättstugetidens slut, dvs för 30 minuter sedan (10.30). Vi håller på att bestämma om vi verklingen ska till hemlingby , för klockan 3 ska vi till rörberg och kolla på emma när hon åker gocart , eller ja ..Vi ska passa hennes småknattar också .
Fast iförsig så hinner man ju bådeock , om man går nu om en stund ..

Äh , det måste bli hemlingby så Svea får springa av sig , även vi behöver en motionsrunda som är lite längre än vanligt .

Ja, som sagt så ska vi ju till rörberg vid 3tiden , dom hade bokat bana då, Emmas klass . & eftersom att barnen inte kan stå där ensamma och kolla på så tänkte vi att - då kan ju vi följa med !  det blir nog superkul !

Nu ska jag sätta på mig myskläder och fixa håret lite innan vi går till affärn och handlar korv med bröd , som vi sedan ska grilla i hemlingby på grillplatsen. Syster min följer nog också med , hon var sugen på att promenera

Här var jag i mormors stuga & blev jag tvingad av min kära morbror att kolla hur lillbåten fungerade ,
den var inte skitlätt att styra....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0