Payday.


ääääääääntligen , äntligen har lönen kommit och man kan slippa känna sig fattig för engångsskull- ett tag iaf !


Fick lite bättre (!) lön än väntat , men det är vell bara för att jag aldrig räknar med OB´n.
Är iallafall jättenöjd och det ska bli skönt att inhandla massvis med mat på lördag så vi kan proppa kylen och våran pytte pytte lilla frys med - för vi har faktiskt en PYTTE liten frys med 1(!!!!!) fack , så det gäller att planera..

Ska även betala av alla räkningar imorgon - telefoner,internet m.m
Även hämta ut mitt paket som just nu ligger och väntar på mig på OKmacken här runt hörnet .. Ska bli kul att se om skorna passar och om väckarklockan är så bra som den sa sig vara och se ut ..
Den skulle ex. ha en funktion som "klocka i taket,naturljud att vakna till + skiftande färger.." , hoppas verkligen den är underbar att vakna till.

Nu ska jag faktiskt ta av mig min mysdress och istället sätta på mig min "pjamas" för att sedan krypa ner under vårt stooooora myyyysiga dubbelduntäcke med datorn i knäet , antar att det här inte är det sista inlägget för ikväll så håll utkik tills ni somnar , hihi..


Puss så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0