prinsessan.


Jag kom nyss underfun med att klockan faktiskt är mycket , om 2 timmar går min buss ...
Shit vad tiden går fort om dagarna .

Nu sitter jag här , fortfarande i "pjamas" o kollar på barnkanalen, "prinsessan" heter barnprogrammet & jag verkligen hatar det programmet ..Hon är så dryg !



Åååh , vad jag önskar att jag vore ledig nu i helgen , skulle verkligen vilja hitta på någonting med bara T . Men det får vell bli till nästa helg då jag bara jobbar på fredagen .
T ville att vi skulle åka på kryssning på lördagen så det kanske vi ska göra , annars får det vell bli någontign annat roligt !

nu ska jag kika vidare på "prinsessan" & sedan ta och dra på mig jobbarkläderna .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0