satans internetgubbar.

Gud vad jag är rastlös !
Jag har verkligen inte gjort nånting sedan jag vaknade i morse . Därför har jag nu börjat platta håret och gjort mig lite duglig att gå ut . Jag ser verkligen grönjäklig ut när jag inte gjort någonting med hår el. ansikte , tro det eller ej!

Jag sitter nu och kollat på oprah winfrey show , det är alltid så himla spännande . Idag handlar det om 13 åriga tjejer som råkat ut för massa otrevligheter pga sociala "chatt"sidor o sånt . Det är ju helt otroligt hur folk kan beté sig , en utav dom hade blitt fastkedjad i golvet med hundhalsband (?) , därefter blev hon misshandlat .
En annan blev lurad till ett hotel där hon blev misshandlat och våldtagen , ett tag senare fick hon börja äta antidepressiva tabletter och därefter tog hon livet av sig .
Stackars stackars barn :(


När T kommer hem ska vi ta en promenad ner på staden , där ska vi sola och även gå in på Resia för att kolla på thailandsresor . Jag hittade faktiskt en riktigt riktigt prisvärd resa till thailand nu på resias hemsida !


-oh , nu är det förlossningskliniken på 4an , det måste ses !

puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja de e coolt haha :D

2009-09-08 @ 15:49:51
URL: http://fecn.blogg.se/
Postat av: Isa

Nu har Veckans blogg börjat, gå in och rösta nu! dom behöver din röst!

kram

//Isa

2009-09-08 @ 16:06:53
URL: http://isabellaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0