skräckfilm.

T´s syster Malin kom precis hit medans vi är mitt uppe i all städning.
Vi ska ge oss på gästrummet som för tillfället är proppat med saker , allt i från kartonger till resväskor och gardinstänger.
Förhoppningsvis är rummet rent och snyggt innan kvällerns slut & Malin är förmodligen redo att sova där , om hon nu inte är allt för rädd efter alla skräckisar vi ska se ikväll med chips o massa annat gott .
I värsta fall får hon sova mellan oss , det brukar hon göra . Hon är en liten fegis !

Glömde att nämna att Malins hund också är med , alice !
Så imorgon blir det förmodligen en superlång promenad så hundarna får springa av sig massa innan Malin och Alice åker hem till valbo igen .

Nu ska vi iallafall gå till Willys för att handla bakpotatis och kyckling som vi sedan ska swischa i ordning när vi kommer hem igen . Under tiden vi lagar mat ser det ut som att vi kommer färga håret , jag och T .

Nu ska jag dra på mig en stor tjock huvtröja så jag kan dölja min fula frilla på affären .

Vet ni förresten några bra bloggar man kan läsa sådär om dagarna , någon som skriver intressanta saker & ofta?
Jag har tröttnat på dom jag läser för tillfället, den enda som är intressant är mammamelissa .

Puss , vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0