snark.

Fyfan vad jag hatar ordet "snark" , men jag hatar ännumer folk som snarkar ....
Men denna gång var det ingen människa som snarkade inte , inte T som det i vanliga fall är - nej nu är det Svea som ligger här i soffan och snarkar så hela lägenheten vibrerar . känns det som iallafall ...

Hon är så himla söt när hon ligger här helt utsträckt på soffan och bara njuter . Hon må snarka , men hon är endå den finaste och bästa hund som finns , min lilla bebis .
Nu ligger hon och gnäller och vifftar på benen i sömnen samtidigt som hon snarkar värre än en karl - undra vad hon drömmer?

Precis när jag knäppte denna bild (23/2-09 ) så hade hon "skällt" för första gången i sitt liv ...
Vi trissade upp henne och sa "skall" , tillslut fick vi höra det gulligaste "skallet" någonsin , så himla tyst & försiktig...♥





Nu måste jag verkligen sova - har fortfarande inte fått tag på venna . Ställer klockan på 7 imorgonbitti så får jag terrorisera henne tills hon vaknar och svarar.
Fan , man blir ju orolig ...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0