Snuskiga förföljare.

Godmorgon !
igår jobbade jag som sagt till halv tolv sedan tog jag bussen hem , var det tänkt iallafall ..
Det var så hiiiimla mycket folk på bussen så jag hoppade av på stan och tänkte att då kunde ja lika gärna gå hem , och så blev det .
Väl uppe på söder blev jag förföljd av två utlänningar som inte förns uppe vid Gösta Samuelsson Bil , delade på sig . En gick åt Hemsta och en gick efter mig , så tillslut ringde jessica mig och då stack han - så jävla vidrig!
-Inte så förvånande att det var en utlänning heller !

Iallafall så stack han och jag satte mig på ett staket och bara pratade med jessica om allt mellan himmel och jord , sedan när vi hade lagt på så fortsatte jag att promenera hem med raska steg ..

Väl hemma såg jag att lillebror var här , riktigt längesedan jag träffade han , dock hade han inte så roliga nyheter med sig så jag blev lite ledsen i ögat - men det är ingenting vi behöver prata om här !

Nu funderar jag på att göra mig klar för att sedan gå ner på stan och Åhlens som jag har tjatat om , där är det tänkt att jag ska köpa massa saker till hemmet , men det verkar inte bli så för det är vell ingen som vill följa med - och hur kul är det att gå på staden sjäälv ? Noooot ....
Det visar sig hur det blir med allt , även ikväll , om det blir nå utgång eller inte ..


Nu ska jag dra fram plattången och borsten så mittt fågelbo till hår kanske ser normalt ut ifall jag ska gå ner på staden .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0