svar på tal.

Någon Johanna frågade vart väggorden kom ifrån & Charlene frågade vart toasistsen kom ifrån för affär ..
Det första jag tänkte var ;
"är dom korkade? det skrev jag ju i inlägget under bilderna.."
Men nu när jag har facit i handen så såg jag att jag visst inte hade skrivit ut affär på varken väggorden eller toasitsen & det var jag helt omedveten om , för det var iallafall meningen att jag skulle de..

Nåväl , toasitsen kommer självklart ifrån Ikea & den fanns även i vanlig "träfärgad.."


När det gäller väggorden så kommer dom från en desigsbutik inne på valbo köpcentrum som jag faktiskt inte har en aning om vad den heter. Men det finns ju bara två så det är inte så svårt att hitta...



Just nu sitter jag och kikar på en dokumentär  vid namn "världens tjockaste oskuld" - verkligen sjukt att en människa kan gå ner nästan 200kg utan några som helst operationer.
Just nu på 3an!

Jag funderar förresten på att ha en "FrågaFrida-stund" , vad sägs?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0