tärningsfail.


Vi spelade just lite yatzy , men det verkade ju vara nå riktigt fel på tärningarna - jag låg på 45 poäng hela resan och T låg på 37 , sedan i slutet fick jag yatzy , vad är oddsen liksom?

Men jag vann ju iallafall , det är ju det som räknas ..haha

Iallafall så ska vi ta en promenad med Svea nu innan vi ska sova , annars vet jag någon som kommer vakna tidigt och vilja gå upp klockan 5 imornbitti .
Jag tänkte då inte ställa klockan imorn för då är det soooovmorgon som gäller för att sedan jobba och för att därefter komma hem och börja packa - ja , man måste ha massor med saker med sig när man ska åka på Sverigeresa !

Ååh vad jag längtar tills måndag , men endå inte ...
Kommer dö av saknad efter T och Svea , men endå saknar jag min mamma också !

Jag älskar er , ni är dom bästa som finns , T och Svea ♥


Sov så gott mina fina så hörs vi imorgon !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0