...till månen och tillbaka

åååh . Filmen var så fruuuuktaaansvärt (!!) bra , ni måste se den - " Ladder 49 "

Nu har jag just borstat mina tänder och och tänkte strax krypa ner i sängen bredvid den underbaraste människan i hela vida världen - min T .
Svea får inte sova med oss inatt eftersom att hon har duschat idag och därmed lossar så innehel*ete mycket hår.Istället får hon sova på sin mysiga bädd ute i vardagsrummet med massa mysiga kuddar och leksaker ..

Imorgon slipper man äntligen vakna upp ensam , det måste vara det bästa på hela veckan - att slippa vakna upp ensam och istället vakna upp utav den man älskar´s andetag . Ååh , jag vill inte ha imorgon , jag vill ha fredagkväll hela veckanlång .
Nej men som sagt , det ska bli skönt att vakna upp tillsammans med T imorgon och bara veta att man har hela dagen på sig fram till 16 att hitta på någonting , allternativt bara ligga hemma o mysa.

Det är snack om att Venna ska följa med till kalmar på måndag , dock hade hon inte riktigt bestämt sig ännu så jag väntar med spänning på att hon imorgonbitti(!) ska ha svaret på ifall hon vill eller inte - hoppas hoppas hoppas ! Det skulle vara så himla kul att bara komma iväg , bara hon och jag ..+ max såklart !

Nu ska jag krypa ner i sängen och bara njuuuta av helgen!

-"Jag älskar dig T , till månen och tillbaka .♥.."



Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0