två flugor i en smäll.

Godagens..
Vaknade imorse utav att ja va superkissnödig , sen kunde jag inte somna om ..
Låg kvar i sängen ett tag och datade runt - men glömde (!!) att skriva inlägg , fy mig ..

Nu är jag iallafall här
& har just kastat på mig lite maskara och är redo för dagens bravader - vad det nu blir?
T kommer vell hem om en stund så jag kanske ska passa på att damsuga och skura alla golv , men det är ju så tråkigt att göra det när det endå inte blir ordentligt gjort eftersom att det står så mycket prylar överallt .
Nej , jag får helt enkelt vänta med det tills T kommer hem. Innan dess får jag vell kanske ta och äta lite frukost som jag inte hunnit gjort än .

Vart ut på promenad , det har jag minsann hunnit . Jag har även hunnit knäppt ett kort på hur mitt hår blev , men alla kort ser så äckliga och fula ut så jag vågar inte lägga in dom , haha .
Jag lovar att jag ska ta ett kort nu under dagen som jag sedan SKA lägga ut här. T kanske får knäppa ett outfit-kort så slår vi två flugor i en smäll. Bra va ?



Pappa skulle förresten komma förbi med lite pengar som jag ska handla mat för , eftersom mina pengar är slut . Fick ju inte så bra lön denna månad varken jag eller T . Skit tråkigt !
-den här månaden blir lite bättre..
& , det är inge fel att låna pengar så länge man betalar tillbaka det .

Nu ska jag vara lite egocentrisk och försöka ta ett hyffsat bra kort på mig själv .
-FJORTIS o FJORTIS , jag är frän ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0