tvättstugan.

Det slog mig justa att jag faktiskt har tvättstugan mellan 14-17:30.
Rackarns , jag som trodde att jag var helt fri från sånt idag . Fast de är vell iförsig bra att få allting tvättat och sedan slippa det på ungefär 1 vecka .

Efter tvättningen så är nog T hemma , det blir ju lagomt . Då blir det nog till att laga mat , fiskbullar - muuums! Dock tycker inte T om det så han får vell nånting annat han då , kanske köttfärsbiffar med potatis -eftersom att jag endå ska ha potatis till min mat .

Var nyss ute med svea , shit vilket väder alltså , solen bara skiner och skiner och det var verkligen hur varmt som helst . Därför blir det långpromenad idag när T kommit hem .

Vad ska ni hitta på för något idag ?


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0