tvspel vs ensam mamma söker.

Min mosters sambos barn på 6år kom hit vid 6tiden för att vara här och även sova här med oss över natten.
Medans dom gick ut och käkade och roade sig så kom lilla Victor 6 år hit för att sova över . Medans Victor och T kopplade in tevespelet i gästrummet , satt jag och malin och kollade på ensam mamma söker.

För en stund sedan slet vi det lilla livet ifrån tevespelet för att gå för att borsta tänderna . Det kändes lite roligt att borsta hans små tänder , tänk att alla vi haft sånna små gaddar en gång i tiden ...naw !

Nu har vi bäddat ner honom i dubbelsängen & hoppas att han kommer till ro snart , han var helt uppspelt efter att ha spelat tevespel hela kvällern med T , haha .
Jag hörde just att han ligger och leker med sin apa , gosedjuret han hade med sig ..
vet inte om jag ska gå in och säga åt honom eller om han somnar snart , hmmf. Jag får nog helt enkelt vänta och se!

Nu sitter vi och inväntar att lilla victor ska somna så vi kan knäppa på en film , en skräckis för att vara exakt . Vill inte direkt sätta på den nu ifall han kommer ut i vardagsrummet och blir rädd eller nånting , man vet inte ju .

Sov så gott mina fina .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0