TyraShow.

Sitter och kollar på Tyra show just nu , fyfan hur vissa människor gör ...
Idag handlar de om mammor som har olika syner på sina barns hår , vissa rakpermanentar sina barns hår och ett barn vill ha peruk helatiden ..
Barnen är mellan 3-8 år , förstår ni vad hemskt ?

Ett utav barnen vill inte ha "puffigt och trassligt" hår , för det anses vara underklass (?) . Jag förstår inte grejen med att hålla på och ändra på sina barn när dom är så himla söta endå .



Jag sitter som sagt och kolla på det där nu och Svea ligger i mitt knä och SNARKAR , som vanligt ...

-Det låter faktiskt rätt illa , men jag vill inte väcka henne haha. Och hon är ju faktiskt söööt när hon snarkar!

Nu tog reklamen slut, vi hörs senare .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0