Valbo köpcentrum.

Nu är vi hemma efter en eftermiddag/kväll på valbo köpcentrum..
Jag tog ju en promenad till min syster i stigslund för att äta lite mat tillsammans med henne och hennes sambo. Svea var förövrigt jättedryg på vägen dit och tvärstannade mitt på ett övergångsställ så jag fick dra i henne som bara den.

Väl hos min syster så var Svea supertrött och somnade därmed raskt mitt på golvet . Medans hon låg där och sov så käkade vi lite hemmagjorda köttbullar med hemmagjord potatismos-riktigt smarrigt !
Min syster är verkligen en talang när det gäller att laga mat - eller var det kanske hemkunskapsboken från sofiedal som hjälpte henne på traven (?) , jag vet inte ja ....haha

När T hade slutat jobbet så kom han till stigslund han med , dock med arbetskläder och skitig som få -fast vad gör det?
Därefter fick vi skjuts ut till valbo utav T´s mamma , Svea fick stanna i valbo hemma hos dom medans vi gick i affärerna. Vi hittade faktiskt en heeeeel del med saker ;

•Marabouchoklad, 16:-
•Toalettsits "svartbrun" i trä 199:-
•Matta , svart rund 29:-
•Hissgardin, vit från IKEA 69:-
•Väggord , "carpe diem" & "♥"   99:- respektive 36:-



- nu är det faktiskt "svenska hollywoodfruar" på 3an , måste kila ...

puss

Kommentarer
Postat av: challe

var köpte du toa sitsen ? :)

var har ni flyttaat?

2009-09-29 @ 11:59:59
Postat av: Johanna

Vart köpte du väggorden? :)

2009-09-30 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0