alice i underlandet.

Har legat på latisidan hela dagen idag så jag har faktiskt knappt gjort ett dugg, förns nu på kvällern.
Efter vi hade ätit brunch här hemma bestående utav toast och fanta så började Thias spela nåt spel på datorn och sedan kolla på southpark , själv somnade jag ostört . Jag sov i flera timmar ! Kändes som om jag inte fått sova på hur länge som helst och inte blev jag pigg när jag blev väckt efter ett par timmar heller .

När jag hade vaknat var klockan runt 19 eller nånting , då gick jag upp , klädde på mig och gjorde mig redo för att gå på bio
- ja , thias ville gå på bio så jag fick snällt följa med fastän ja var trött som en .. ja , jag vet inte vad.

Vi gick ner på staden , satte oss på donken och åt lite "middag" innan vi sedan gick och köpte biljetter till "alice i underlandet". Vi satt och valde mellan den och "green zone" men tillslut blev det som det blev. Vi kände att vi ville se nån film där man slapp vara så "insatt" ..
Vi hade iallafall jättemysigt och filmen var riktigt mysig , en jättebra familjefilm för er som funderar på att se den.

Efter bion gick vi hem och nu sitter vi här . Thias ritar och jag ligger här med datorn i knäet och funderar starkt på att krypa ner och sova ..
Imorgon väntar återigen en lugn dag .

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Plutten

Nästa bio så rekommenderar jag verkligen green zone! Jag o Robin var på den i helgen o den var sjukt bra!:D

2010-04-05 @ 00:06:31
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Ny konversation ligger upp nu som läsarna bett om. Har halsfluss så jag kommer uppdatera mycket inför min New York-resa. Många foton och mycket skoj. Kolla in många gånger, cause you'll like it ;) ♥ ♥ ♥

2010-04-05 @ 09:32:03
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lilla Vidar

Angående ditt inlägg "Att vara gravid"(Kunde inte svara i det :S)

Jag håller så med dig, folk fick typ panik när jag sa att jag dricker kaffe fast jag är gravid "Meeeen guuud du kommer ge ditt barn stresshjärtaaa!!!!" Folk ballade ur och kom med kommentarer typ "Dumt att äta fetaost" Öh nej?

Sen så behöver man ju inte trycka i sig en massa dåliga läkemedel eller äta värsta mögliga osten men att sluta leva bara för att man är gravid tror inte jag man mår så mycket bättre av ändå..

Du kör ditt race och du gör precis det som du tycker känns rätt.

Grattis till lillen i magen :)

2010-04-05 @ 10:33:33
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Jag solade också fram till då barnet ser ljus genom mangen då slutade jag. Det är inte så känsligt som folk tror. Jag fick morfin och massor med sånt när jag bla hade njursten och propp i lungan. Min son är frisk:) Man ska inte tro på sånt!

2010-04-05 @ 10:45:31
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mamma

ps. Jag kunde inte heller svara i förra inlägget har provat hela morgonen men sidan visas inte.

2010-04-05 @ 10:46:05
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0