bastukväll.

Eftersom att vi inte har någon bil ( som dom flesta vet ) och inte kan ta oss nånstans ikväll , har vi istället bestämt oss för att ha en bastukväll med lite öl , kinamat och trevligt sällskap. Min morbror och hans sambo kommer nämligen hit och gör oss sällskap om en liten stund - ska bli riktigt trevligt..och gott !

Stör mig nå fruktansvärt på att vi inte har en egen bil jag och T , för man åker fan inte buss när det kostar som det gör för tillfället , plus att man måste anpassa sig så jäkligt.
Nej , det bästa vore helt enkelt om vi hade en egen liten skrothög att brumma runt i , men det kommer vi nog införskaffa när vi har flyttat härifrån till våran egen lägenhet o så . För när bebisen kommer så måste vi nästan ha bil om vi ska kunna åka iväg och hälsa på och handla Osv , speciellt när vi både har hund & barn.
Vi håller på att träna svea för fullt att hon ska bli en duktigare vove i koppel innan bebis kommer till världen , för då måste jag hålla reda på både vagn och hund när jag är ute och går , vilket inte kommer att funka om Svea drar osv. Men hon har blivit skitbra , jag är så jävla stolt (Thias också) , hon går fot så fort man säger till .
Hon kommer bli världens bästa och skyddande "storesyster"...♥

Nu ska jag göra lite fint här innan främmandet kommer ..

Imorgon går vi in i vecka 18 förresten , så då kommer lite bilder osv . Bra va ?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0