datafri dag.

shit , har nästan haft en datafri dag även idag , så himla skönt.
Men jag lovar , jag ska inte göra det till en vana !

Skjutsade ner mamma och thias till stan idag så att dom kunde hjälpa en bekant att flytta , själv åkte jag och hämtade upp venna hemma hos sig innan vi sedan åkte ner på stan. Där köpte vi lite småskit och sen åt vi en glass innan vi begav oss för att hämta upp mamma och T igen.

Nu på eftermiddagen/kvällern så har jag och T vart i valbo hos T´s föräldrar , vi har ätit tacos tillsammans och umgåtts - riktigt mysigt.

Men nu är vi hemma igen och det känns riktigt skönt , jag är skittrött i kroppen (som vanligt). Vi har även kollat på lite lägenheter nu allderles nyss & vi hittade en som vi för tillfället ligget etta på , så vi får hålla tummarna på att en flytt sker inom kort..

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Plutten

Åh, vad härligt!:D Hoppas ni får den lägenheten!<3

2010-04-12 @ 08:34:46
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0