en hel del gjort.

Det blev en hel del gjort idag . Först tvättade jag medans thias var på ett möte . Sedan när han kom hem så åkte vi och handlade hundmat och lite så , sen åkte vi hem och käkade . Därpå kom åhlander förbi och spelade kort med oss , sen åkte vi med han och handlade innan vi åkte hem till honom och kollade på avatar (som var skitbra!).
Efter filmen åkte vi hem och nu är vi hemma .. Har förresten hunnit ut på i14 med svea två gånger idag också .

Sprayat sängen har jag gjort också, herregud vad bra !
Imorgon ska ni få se en bild på hur den blev , fast tyvärr inte riktigt klar eftersom att vi inte valt tyg till spjälskyddet än ,men annars är den färdig. Myspys !

Nu ska jag gå ut på balkongen och hämta in all hängd tvätt , sen ska jag skruva ihop spjälisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0