en ny hårfärg.

Nu har vi ätit mexicanasoppa här hemma och nu vankas det hårfärgning .
-Nej , vi kollade på en film istället för att fära håret så det blev lite uppskjutet..
Vi såg filmen 2012 - riktigt bra effekter och en helt okej film.

Idag ska jag prova en hårfärg jag aldrig provat förr , alltså själva numret på färgen. Jag brukar alltid ta den ljusaste , vilket resulterade (förra gången) att jag blev gullefjun (helt gul). Idag därimot ska jag ta en lite mörkare blond för att se om det blir bättre .
Men vi får se om det blir bra denna gång & blir det inte det så får jag vell köpa en ny eller raka av mig håret .

Återkommer lite senare med resultatet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0