Första ultraljudet.

Nu har vi vart på ultraljud på sjukhuset , vårat första ultraljud.
Innan vi åkte dit så åkte vi till Café bogården och åt frukost tillsammans och pratade om allt som skulle kunna vara fel osv med bebisen , men tillslut bestämde vi oss för att sluta oroa oss och åkte därmed vidare.

Först hem och lämnade svea som satt i bilen utanför och väntade , sen till sjukhuset . Upp till avdelningen och satte oss i väntrummet .
Fick en barnmorska jag visste vem det var så det kändes jättebra, hon var jättesnäll och visade hur bra som helst. Hjärtat tickade och allt var som det skulle .
( och nej , vi tog inte reda på könet )

Fick med oss tre underbara bilder hem och jag har aldrig vart så glad i kroppen som jag är just nu .
Älskade lille skatt

Det första jag såg var hjärtat som slog & det var nog bra för fasen vad orolig jag har varit..
Har inte bestämt om jag ska visa bilderna här på bloggen ännu , men jag får vell ta mig tid att bestämma det under dagen.



Kommentarer
Postat av: Plutten

Vad uuuunderbart Fridisen!:)<3

2010-04-16 @ 17:25:46
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0