Godmorgon!

Godmorgon solstrålar ! Är ni uppe vid den här tiden ni med ?
Jag vaknade faktiskt helt utan väckarklocka idag , fastän väckarklockan bara stod på nio. Men det gör vell ingenting att gå upp klockan åtta heller , då kan man ta det lugnt ..

Strax innan klockan tio kommer thias och hämtar upp mig (han är och jobbar) så åker vi till barnmorskan tillsammans, vi ska nämligen på vårat första "riktiga" besök idag . Det känns så himla underbart att han följer med!

Efter barnmorskan vet jag inte alls vad som händer, troligtvis ingenting. Dock skulle jag vilja åka ut till valbo på loppis och kolla om dom kanske har någon gammal spjälsäng till ett billigt pris. Jag ska endå nämligen måla om den och kanske göra något fint mönster på den.
Har du eller vet du någon som säljer en gammal spjälsäng?
Hör av dig!

Nåväl , jag kanske åker dit ensam en sväng , det tar ju inte många minuter att kika igenom den där loppisen.
Idag går vi in i vecka 20 förresten , så ett inlägg + bilder kommer lite senare, men först barnmorskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0