Godmorgon!

Godmorgon! Vaknade vid tiotiden och gick ut i vardagsrummet och såg Thias sitta där .
Han hade inte kommit iväg än utan han skulle åka lite senare , värstingbra!

Nu är han inne i köket och ska styla för mig genom att göra en smoothie på glass , yoghurt och jordgubbar
- romantiskt min älskade ! ;)
Tror den kommer bli fantastiskt god!

Inga planer för min del idag heller , vi får vell se när thias åker iväg , för klockan 14 ska jag tvätta så det är ju inte säkert att man hinner göra så mycket innan dess .

Vi har fått en bil förresten , pappas gamla , en riktig fuling , men den funkar =D
Så nu står batteriet på laddning och någon dag i veckan ska vi åka och hämta den för att sedan åka hem till morbror min så han får hjälpa oss att laga bromsarna , som förövrigt är lite kass.
Ni ska få se en bild på den sen nån dag, så fort jag har vart där.
Tanken är att jag ska ha den i sommar och att vi sen ska köpa en ny när barnet kommit till världen, vi vill ju ha en liten säkrare bil när "den" är med plus att bilen bara har två dörrar och en för liten baklucka för att vagnen och allt ska få plats...
men mer om det sen.

Nu ska jag klä på mig och äta den efterlängtade smoothisen.

Kommentarer
Postat av: Nize

Vad dåligt att ni inte fick höra hjärtat det fick jag göra första gången och jag gick åxå på södertull..



Såg din lista å tänkte bara säga ammningsinlägg till bhn är ett måste då man läcker mjölk hela tiden :P

Sen finns det näsdroppar (koksaltlösning) på apoteket till bäbisar för det är vanligt med täppta små näsor för dom kan få mycket fostervatten och sånt som fastnar under förlossningen..

Och en bäbis med täppt näsa har svårt att amma

2010-04-20 @ 15:57:34
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0