Godmorgon!

Godmorgon! Väcktes utav thias telefon i vanlig ordning & självklart var det morbror min som ringde haha.
Så snart åker thias och hjälper han med nå jobb , medans ska jag försöka hitta på nånting .- vad är fortfarande en gåta.

Jag har iallafall gjort ett urinprov som jag ska lämna till barnmorskan innan thias åker , så vi lär vell lämna det snart om vi ska hinna .

Förövrigt gick vårat internet ut idag , så tyvärr kanske jag inte kommer att kunna uppdatera lika "ofta" som jag gjort tidigare , men jag ska försöka så gott jag kan på den fronten. I värsta fall får vi vell beställa ett nytt internet , men det känns ju onödigt med tanke på att vi ska flytta snart , förhoppningsvis.

Orkar inte göra ett eget inlägg till nån som kommenterade ett tidigare inlägg
, så jag svarar här . Den anonyma frågade iallafall när bebisen är beräknad att titta ut , och då kan jag berätta att bebisen är beräknad 12 september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0