Godmorgon!

Godmorgon på er! Äntligen lyckades jag komma in på ett internet , vilket är mitt mål varje gång jag sätter mig vid datorn.
Iallafall , vaknade vell för en timme sedan ungefär , så det blev en liten sovmorgon idag mot för vad det brukar bli.

Idag tänkte jag ta och boka en tvättid i hopp om att det kanske finns någon rätt så snart , skulle nämligen behöva tvätta lakanet till spjälsängen och även spjälskyddet , så att jag (eller mamma) kan börja sy fodralet nångång.
Vi ska vell även beställa barnvagnen idag som det ser ut , ska bli riktigt spännande att se när den kommer hem till oss. Kommer gå och pilla på den vareviga dag fram tills kotten är född.

Annars ska jag inte göra ett dugg och det känns faktiskt rätt skönt .
-Men det kan ändra sig snabbt när det gäller mig.

Nästa inlägg blir ett graviditetsinlägg , för ni vet vell vad det är för speciell dag idag ? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0