hedesunda.

har precis kommit hem efter att ha "lämnat ett prov".
Ja , det var ju det jag skulle göra , lämna ett prov hos barnmorskan..

Det började med att jag och Thias tog bilen till södertull för att lämna ett prov, därefter åkte vi ut på i14 och släppte ut svea så att hon fick leka av sig lite , sen åkte vi vidare till köpis och kollade runt lite och åt en korv på ikea . Jag fick även en jättefin tröja utav thias som var på rea =) skitfin inför sommaren..
Ni ska få se den lite senare !

Efter köpis hade morbror min tatt sig in till valbo för att möta upp oss så att vi kunde åka till hedesunda till bilskroten och leta efter nån del till hans bil - men som inte fanns ..
Sen åkte vi tillbaka till valbo igen och då bestämde min morbror sig för att han och thias skulle åka o göra nå jobb , så jag fick ta bilen hem igen , så nu är jag ensam..

Ska precis skynda mig ut till bilen igen och ta mig hem till min syster som inväntar mig. Vi ska nämligen baka bullar hemma hos henne , mysigt va ?

Hörs vell ikväll om inte innan, kanske tar med mig datorn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0