hemma från stigslund.

kom just hem ifrån syster och hennes sambo , vi har vart där hela kvällern och kollat på film , umgåtts och kollat på kort.
Svea blev överlycklig när vi kommer hem , så nu sover hon som en stock !

Imorgon skulle jag egentligen till tandläkaren , men jag ska ringa och avboka det imorgonbitti eftersom att dom varken har någon avbokning på internet eller telefonsvarare - jävla dåligt..
Får vell dra till med att man inte mår så bra , för jag har då ingen lust att först gå upp klockan 07 för att sedan promenera fram och tillbaka till andersberg för att visa mina tänder , noway.
Nog för att jag behöver motion , men där drar jag fan gränsen ;)

Ska iallafall till Lager157 imorgon , ska bli riktigt spännande att se om jag hittar nå fynd.

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0