Ikea.

Nu har vi vart i valbo , blandannat på ikea där vi köpte en massa braiga saker. Allt till spjälsängen finns nu , förrutom ett fodral till spjälskyddet som vi kommer att sy framöver då vi hittat ett bra och fint tyg..

Vi köpte :
Kisslakan,kudde,täcke,örngott,påslakan och nappar (0-6månader).
Sen var jag även ner och bokad en tvättid imorgon så att jag kan tvätta alla sängkläder och sånt så jag kan bädda fint. Då är en sak ur världen iallafall ! Jag bockar sakta men säkert av våran bra-att-ha-lista till bebisen..
Känns så himla skönt att vara ute i tid med allt , då kan man ägna sommaren åt att jobba (förhoppningsvis),sola/bada,umgås,grilla,vila och bara förbereda sig inför allt som komma skall ! Speciellt nu när vi ska flytta i sommar också , känns ännubättre då att veta att allt inför barnet är färdigt .

Nåväl , funderar på att gå ut och måla sängen , men det blev ju lite sent . Kanske får ta det imorgon istället , då det förhoppningsvis är lite varmare ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0