inför sommaren..

Gjorde världens kap igår på 2(!!) baddräkter . Jag har aldrig förr kommit på tanken att ens kolla på baddräkter , men denna gången hittade jag en skitsnygg och ovanlig baddräkt.
Skitläcker , speciellt när magen blir lite större och rundare :)

Svart baddräkt från märket "freya" 99:- (ord 699:-)
Blå (?) baddräkt från märket "freya" 99:- (ord 699:-)



Den är mycket snyggare på än på bild . När jag stod i affären tyckte jag
"fan vilken ful baddräkt" men sen när jag provade den blev jag helt kääääär.

(ni ska få se bild när jag har den på mig , lite senare)




Var ju även på lager 157 som sagt & dethär hittade jag där..


Jeansskjorta "lager 157", 200:-
Grå dragkedjströja "lager 157", 150:-

och på familjebutiken Calimero , som ligger brevid lagret , så hittade jag det här

Röd bebismössa från "VILLERVALLA" , 89:-
Bebisstrumpor 2 par, 29:-






Nu fattas bara sommaren, så man kan använda alla fina somriga kläder och badkläder !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHH vart hittade du baddräkterna? Har letat liknande modell men endast hitta snordyra! :(

KRAM!

2010-04-14 @ 12:06:16
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★ - BF 25 april

glömde skriva att det var från mig :P

2010-04-14 @ 12:06:39
URL: http://jfallqvist.blogg.se/
Postat av: Madde

Jättefina baddräckter! :)

2010-04-14 @ 12:13:46
URL: http://thisismadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0