självsäker strippa.

Sitter och kollar på "tyra bank show" på trean & idag handlar det om en sextonårig tjej som jobbar som servitris och strippa - vilket tyra självklart dömer ut och nedvärderar.
Sextonåringen i sig är väldigt mogen , öppen , stolt och självsäker . Man skulle aldrig kunna tro att hon bara är sexton år om dom inte hade berättat det .

Iallafall , varför gör man så stor grej av folk som har annolunda intressen ?
Jag kan tycka att modellande är lite samma sak som att strippa - känslolöst och opersonligt.

Tyra & de allra flesta i publiken rynkar näsan och höjer ögonbrynen och tycker exempelvis att
-"herregud , hur kan du dansa runt naken för pengar ? "
Modellandet är ju i princip samma sak. En modell ( inklusive tyra )  kan ju också ställa sig naken och bli fotad , vilket i slutändan leder till att folk/företag använder bilderna och modellen tjänar därmed pengar.
Same jävla shit skulle jag vilja säga !!!!!!

Bruden är så jävla tuff och rak på sak , GO YOU !

Nu säger inte jag att det är normalt att vara strippa , varken som sextonåring eller som 45 åring, men det jag vill få fram är att jag kan tycka att modellyrket inte är nå bättre än att strippa. Eller ingen större skillnad iallafall ..
Naken som naken , dansande eller posande framför en jävla kamera - same shit !
Vika ut sig , som vika ut sig liksom ..




I programmet dömer dom också ut tjejens pappa (som tycker att dottern ska få göra det hon brinner för) för att vara oansvarig och obeskyddande. En i publiken frågade om pappan skulle vilja se henne strippa och om han då skulle ändrat inställning . Han svarar att han vill att dottern ska göra det hon brinner för.
Och självklart ska man göra det , sen om det är att vara model eller strippa ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0