skitväder.

Godmorgon ! vilket jävla väder man vaknar upp till idag , en massa jävla snö. Man tror knappt att det är sant!
Men förhoppningsvis smälter det bort lika snabbt igen ..

Idag har jag inga som helst planer mer än att kolla på den nya wallander filmen (arvet) som jag just nu sitter och inväntar. Thias är också hemma idag så jag ska vell passa på att umgås med honom så mycket som det bara går , för på söndag åker han bort i en hel vecka , riktigt ensamt . Kommer sakna han som en tok ! Har aldrig vart ifrån honom mer än typ ett par dagar..

På bebisfronten känns det jättebra , speciellt nu när man känner små "buffar" titt som tätt. Försöker finna tillfälle att låta thias känna också , men lillkotten slutar så fort thias lägger dit handen , haha.
Han får vell snällt vänta ett par veckor till antar jag ..
Har förresten fått jättefina bebiskläder utav min syster och hennes tjej , så nu är vi verkligen garderade med strl 62. Men ska vell börja köpa lite större kläder också så man slipper göra det sen , för tiden går antagligen fort efter förlossningen och det är ju inte roligt om alla kläder en dag blir för små sådär huxflux , nej då är det bättre att vara garderad och förberedd på en växtspurt .

Snart ska vagnen,bilstol och lite sånt beställas också , så om ett par veckor står förmodligen vagnen här hemma och väntar på att en liten kotte ska ligga däri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0