som jag sa...

som jag sa : det svänger snabbt i hockeey när det gäller mig.
nu är vi nämligen ute i valbo efter att ha hämtat thias lillasyster på skolan. Hon har gått och blitt sjuker ..

ska vell åka och hämta ut fler förbaskade sprayburkar snart så vi kan bli klar med spjälsängen nångång. Gillar inte att göra saker halvfärdiga och sedan bara se dom stå och vara fula ha´ha , men nu hade vi ju inget val med tanke på att affärn inte var öppen på söndagar och vi kunde därmed inte hämta ut någon mer färg igår ..
men idag blir det gjort .

skulle behöva käka lite också , så deet blir vell nå gó mat på hemvägen. Kanske dela på en pizza eller nåt sånt..

älskar dig thias , du är det bästa som någonsin hänt mig .

Kommentarer
Postat av: Mari

Den e´ fin! Och ni är duktiga som fixar och grejar! Tack för i går!

2010-04-26 @ 15:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0