strömmen är avstängd.

Tuuuuuur säger jag bara , att man inte vaknade tidigare idag .
Dom har nämligen stängt av strömmen i heeela huset mellan klockan 07-14 , så nu håller man på att få abstinens. Jag sitter på bärbara , men batteriet dör vell när som helst antar jag . Sen för ett tag sen när jag skulle göra en toast så höll ja nästan på att börja grina för att toastgärnet inte funkade ... 
Jag insåg tillslut att ingenting funkade & kan ni fatta hur bäcksvart det är i trappuppgången ? Haha
Hissen fungerade inte heller så Thias får bära ner svea från femte våningen , kul va?

Jaja , strömmen är ju trots allt tillbaka om sisådär en timme . Tänk vad beroende man är egentligen ! I-landsproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0