sugrörskonster.

Jag tror minsann att fosterrörelserna börjar ta sig nu . Bebisen verkar gilla sina sugrörskonster !
Att jag säger sugrörskonster beror på att det känns precis som om nån sitter med ett sugrör i magen och blåser utåt , sådär som man gjorde i saften när man var liten.
Haha , dålig jämförelse kanske , men jag kom faktist inte på någonting bättre..

Jag buffar och känner noga i hopp om att få lite mera respons än bara sugrörskonster , men jag får nog snällt vänta ett par veckor till innan dom "riktiga" sparkarna kommer.

Förövrigt så är det skitjobbigt att ha ont ( i ljumskarna ) , jag orkar knappt gå , inte längre sträckor iallafall. Och gör jag det så får jag skitont . Måste nog ringa min barnmorska här nån dag och höra ifall det finns någonting man kan göra för att lindra smärtan. Fast på ett sätt är det vell bra att jag har ont , för det är ju ett tecken på att livmodern växer och tränger sig på.

Någon gravid/mamma som haft liknande smärtor under sin graviditet ? och vad gjorde ni för att lindra smärtan ?


Nåväl , ska fortsätta picka på magen och se om lillfjant (♥) vill röra sig lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0