Svea är på semester.

Imorse ringde min pappa och väckte mig vid 9 tiden , han ville fråga om han fick ta med sig Svea till våran stuga uppe i dalarna eftersom att han skulle åka ensam .
Självklart fick hon följa med honom , svea älskar pappa och stugan med för den delen. Dom stannar vell där tills i helgen nångång så nu blir det riktigt ensamt fram tills hon kommer hem igen , men hon har det garanterat helt underbart där uppe i stugan . En riktig lyxsemester för henne !

När pappa hade hämtat svea så passade jag på att ta en promenad hem till Venna , vi kollade på andra avenyn och sedan blev det dags för venna att göra sig klar inför ett möte . Själv stod jag och kollade på och väntade på at hon skulle bli färdig.
När hon gick ner på stan så passade jag på att gå och sola lite , fick bli 18 (60:-, men lätt värt det) minuter i bästa solariet & det verkar ta sig , för jag ser rätt brun ut.

Nu är jag iallafall hemma igen och ska snart kolla på "riskförlossningar" på fyran & ta en toast .

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0