tonfisksallad.

Nu har vi precis vart och käkat på ett jättemysigt ställe som finns här , där det (nästan) bara serveras husmanskost
-skitsmarrigt .
jag åt en tonfisksallad , ni ska få se bild sen , har ingen sladd till telefonen här ..

Efter vi hade käkat åkte vi till en liten soptipp som också finns här i närheten , där slängde morbror min en massa bråte från hans kåk.

Just nu flytspacklar dom ett badrum på nedervåningen , så jag sitter uppe i värmen och väntar på att dom ska bli färdiga . När dom är det så ska vi bege oss tillbaka till Gävle. Det blir nog lugnt hela kvällern , tror jag behöver en lång dusch för att stilla mina nerver och alla onda tankar som faller mig in såhär dagen inpå.

Kommentarer
Postat av: romina

lycka till på ultraljudet, hoppas att allt är bra :)

2010-04-15 @ 16:04:56
URL: http://rominaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0