3 dagar i rad.

Nu ligger jag och min lilla skatt i soffan och kollar på TopModel i väntan på att Anna ska komma över och umgås med oss. Vi ska nog kolla på film och så eftersom att det är värsta skitvädret ute .. Kanske lagat nån god mat tillsammans också , vad vet jag ..

Senare idag när thias kommer hem så blir det till att göra lite fint här hemma och sedan kolla på Robinson. Ni vet vell att Robinson går i 3(!) dagar i rad nu, enda fram till Lördag , vilket innebär att vinnaren kåras på Lördag. Bra va?

Kommentarer
Postat av: Mikkki och Milo 8 månader

Fan va bra att du skrev det om Robinsson, det viste inte jag.. Tur att man läser bloggar :D

2010-12-16 @ 12:37:41
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hej!

tänkte fråga om du vet nått lugnt barnvänligt område i gävle eller forsbacka? :) funderar på att flytta dit.

2010-12-16 @ 13:34:46
URL: http://mimmiastrom.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0