dresscode.

Godmorgon på er  !
Vi har legat i sängen och myst hela familjen ett bra tag imorse . Sedan hoppade jag in i duschen och tog en långdusch medans thias busade med lovis lite .. Hon är så himla duktig och stark nu ! Från en dag till en annan liksom..

Nu ska vi bestämma kläder inför ikväll och även försöka få i oss lite frukost o städa. Får vell se hur mycket vi hinner med! Ikväll ska vi vara hemma hos min moster där en del av mina släktingar också kommer att vara .
Temat (dresscode) ikväll är "ICKE team sportia", vilket innebär att det är inga joggingar eller baggiejeans som gäller .. Så ikväll måste man alltså ha typ skjorta o så för killarna och KLÄNNNING(!!!) för tjejerna .. Så jag måste alltså försöka hitta på en klänning , hur nu det ska gå. Alla är för stora !
Det är inte allt för ofta man ser våran släkt i finkläder . Vi kan liksom komma i joggingar på Julen utan att nån reagerar. Det är faktiskt riktigt skönt att ha en sån släkt där man kan vara sig själv jämt!

Nej , nu måste jag hitta en klänning ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0